Avtomatski odzivnik

Avtomatski odzivnik za vašo e-pošto lahko nastavite na dva načina. Če nimate dostopa do nadzorne plošče si ga lahko nastavite preko spletne pošte. Če imate dostop do nadzorne plošče pa ga lahko nastavite za katerikoli e-poštni naslov, ki ste ga ustvarili.

Nastavitev avtomatskega odzivnika z uporabo spletne pošte

Za nastavitev in vklop avtomatskega odzivnika z uporabo spletne pošte se morate vanj prijaviti na spletni strani https://123gostovanje.si/webmail/. Ko ste prijavljeni v meniju kliknite možnost imenovano "Osebne nastavitve" (1), nato možnost imenovano "Račun" (2) in možnost omenovano "Odzivnik" (3). Nato se vam prikažejo vnosna polja za avtomatski odzivnik. Pod polje imenovano "Zadeva" (4) vnesite zadevo e-pošte in pod polje imenovano "Sporočilo" (5) vnesite vsebino sporočila e-pošte, katero se bo avtomatsko poslalo na naslove kateri vam bodo pisali v določenem obdobju. Nato morate izbrati obdobje kdaj bo odzivnik aktiven. Začetek izberete pod možnostjo imenovano "Start on" (6) in konec pod možnostjo imenovano "End by" (7). Datum je prikazan v formatu LLLL-MM-DD. Ko izberete obdobje kdaj naj bo aktiven, ga morate še aktivirati. To storimo tako, da obkljukamo polje imenovano "Vklopljen" (8), drugače avtomatski odzivnik ne bo deloval! Nato še samo shranite nastavitve avtomatskega odzvnika (9) in avtomatski odzivnik bo nastavljen.

nastavitev avtomatskega odzivnika uporabnik

Nastavitev avtomatskega odzivnika z uporabo nadzorne plošče

Za nastavitev in vklop avtomatskega odzivnika z uporabo spletne nadzorne plošče se morate vanj prijaviti na spletni strani https://123gostovanje.si:8080/. Ko ste prijavljeni v glavnem meniju izberete možnost imenovano "Email" (1), nato v levem meniju izberete možnost imenovano "Email Mailbox" (2). Tukaj imate nato seznam vseh ustvarjenih e-poštnih predalov (3) in če želite nastaviti avtomatski odzivnik enostavno kliknete na naslov kateremu ge želite nastavit.

nastavitev avtomatskega odzivnika client

Do nastavitev avtomatskega odzivnika nato pridete tako, da kliknete na možnost imenovano "Autoresponder" (4). Pod polje imenovano "Email Subject" (5) vnesite zadevo e-pošte in pod polje imenovano "Text" (6) vnesite vsebino sporočila e-pošte katero se bo avtomatsko poslalo na naslove, kateri vam bodo pisali v določenem obdobju. Da vključite avtomatski odzivnik obkljukajte polje imenovano "Enable the autoresponder" (7). Nato morate izbrati obdobje kdaj bo odzivnik aktiven. Začetek izberete pod možnostjo imenovano "Start on" (8) in konec pod možnostjo imenovano "End by" (9). Nato še samo shranite nastavitve avtomatskega odzvnika (10) in bo nastavljen.

nastavitev avtomatskega odzivnika client



Ne najdete odgovora?

Če vam vodiči ne pomagajo pri kakšni težavi pa na prosim kontaktirajte in vam bomo pomagali urediti težave.